מצוקת הדיור: "בגני תקווה צפויות להיבנות 4,000 יח"ד"

    שלום בידרמן | צילום: ויקיפדיה No Comments on מצוקת הדיור: "בגני תקווה צפויות להיבנות 4,000 יח"ד"
    11:05
    20.05.24
    אבי יעקב No Comments on אחרי שבעה חודשי מלחמה: טרמינל 1 נפתח מחדש לטיסות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת רותם שני ערכה טקס הנחת אבן פינה בפרויקט בגני תקווה, שיכלול יותר מ-420 דירות. באירוע לקחו חלק ראש המועצה ליזי דלריצ'יה, מייסד קרן הגשמה וקופיקס אבי כץ, בעלי רותם שני אבי טוריסקי ודידי ידידיה, עמיר שאלתיאל, יו"ר אלדר שיווק, נציגי הבנק המלווה בנק הפועלים ובכירים נוספים מענף הנדל"ן.

    אבי טוריסקי, מנכ"ל ומבעלי רותם שני, אמר רגע לפני הנחת אבן הפינה כי "הפרויקט הזה יוצא לדרך אחרי לא מעט עבודה. אנחנו שמחים לבנות בגני תקווה ומרוצים מההתקדמות בפרויקט. גני תקווה הפכה ליעד מבוקש בקרב משפחות שמחפשות נגישות למרכז ובמקביל מערכת חינוך איכותית. זה בדיוק מה שהפרויקט הזה מספק לאותן משפחות".

    אחריו עלתה לדבר ראש המועצה ליזי דלריצ'יה ואמרה כי "אני שמחה לראות בין המוזמנים את תושבי האזור. בגני תקווה צפויות להיבנות כ-4,000 יח"ד והפיתוח יהיה בהתאם. נבנה פה קריית חינוך בסמוך לפרויקט של רותם שני, בתי ספר יסודיים, חטיבת ביניים, קונסרבטוריון, מגרשי ספורט מקורים ופתוחים. השכונה שוקקת חיים ונבנה פה גם קניון לא גדול כך שיתאים למרקם היישוב".

    האדריכל אריק שוהם מהמשרד פוגל שוהם אדריכלים ציין כי "בפרויקט הושקעה מחשבה רבה כך שהבניינים והדירות יתאימו לאוכלוסייה המגוונת שמבקשת לגור פה, תוך דגש שייצא יפה ומעוצב אדריכלית, ושיתאים לסביבה האיכותית של גני תקווה".

    פרויקט רותם שני בגני תקווה כולל מתחם ענק שייבנו בו 420 יח"ד ב-5 מגדלים בני 23 קומות, בהיקף מכירות צפוי של כמיליארד שקל. המתחם ממוקם בשכונת גנים, ישתרע כל שטח של כ-10 דונם ויבנה סביב פארק ויכלול דירות בנות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים שייהנו מנוף אורבני. הפרויקט צופה על שכונה של צמודי קרקע ולכן הדיירים ייהנו מנוף כבר בקומות הנמוכות. בנוסף, בצמוד לפרויקט יש גני ילדים וקריית חינוך.

    במסגרת ההשקה מציע רותם שני מבצע ובו תינתן הנחת "פריסייל". דירת 4 חדרים המשתרעת על פני 98 מ"ר בתוספת מרפסת של 14 מ"ר כולל 2 חניות ומחסן תעלה 1,840,000 שקל במקום 1,970,000 מיליון שקל.



    0 תגובות